V Yorkshiru največja ovira ozke ceste, ne vzponi


  • V Yorkshiru največja ovira ozke ceste, ne vzponi

    V Yorkshiru največja ovira ozke ceste, ne vzponi

    Ljubljana, 18. januarja – Januarski termin so generalni sekretar Kolesarske zveze Slovenije Aleš Kalan, selektor reprezentance do 23 let in vodja logistike Martin Hvastija ter članski selektor Andrej Hauptman izkorstili, da so preučili trase svetovnega prvenstva, ki ga bo letos septembra gostil Harrogate v Yorkshiru.

    »Najprej smo v Yorkshiru iskali najboljše možnosti za hotel, v katerem bo prebivala reprezentanca med svetovnim prvenstvom. Ceste v samem Harrogatu so zelo prometne, zato si želimo biti čim bližje parku, po katerem poteka del trase, hkrati pa čim bližje tako štartom kot cilju v mestu. Logistično bo kar zahtevno svetovno prvenstvo,« je začel Hauptman, nato pa je pogled usmeril k trasam.

    »Trasa kronometra in trasa cestne dirke sta zelo tehnično zahtevni. Zelo težkih vzponov na progi ni, je pa zato cesta večinoma ozka, že na kronometru je veliko tehničnih ovinkov, cesta praktično ne gre naravnost, zato bo zelo težko vzdrževati visok ritem, ne bo enostaven kronometer.«

    hemp

    Slovenski reprezentanci pri logističnih vprašanjih pomaga Sean McNicholl, ki je bil del slovenske ekipe že na lanskem EP v Glasgowu.

    »V prvem delu cestne dirke so trije težji vzponi, a noben ni nič posebnega, veliko bolj zahtevni bodo kilometri pred njimi. Vsi se začnejo s spustom in nato tehničnim ovinkom, ki ga bo težko izpeljati, ceste so ozke in na vsakem vzponu se bo skupina močno razpotegnila. Pomembno bo biti v ospredju, saj bo šlo drugače veliko energije v nič, če bi celo progo odpeljal idealno, bi lahko prihranil okrog pol minute, kar je na tako zahtevni in dolgi dirki zelo pomembno. Trasa ne bo težka zaradi samih vzponov, bo pa treba biti zbran celo dirko in dobro delovati kot ekipa. V primeru padca ali defekta bo morala odreagirati ekipa, kot je lani ob težavah Primoža, saj bodo avtomobili precej v ozadju zaradi ozkih cest in če bo moral kolesar čakati na avtomobil, bo prepozno. Že v prvih 180 kilometrih bo težko hoditi po bidone, cesta ne gre naravnost, težko se bo sprostiti v glavnini,« opozarja Hauptman.

    Tudi če bo prišlo do šprinta, ne bo lahek

    »Zaključni krog je dolg štiri kilometre, v njem sta dva vzpona, dolga po kilometer, a nista preveč zahtevna. Krog ni tako tehnično zahteven, kot je bil tisti lani na evropskem prvenstvu v Glasgowu, a zagotovo ni enostaven. V zaključku je 700 metrov pred ciljem ovinek, nato pa sledi 400 metrov osemodstotnega vzpona in nato še 300 metrov okrog štiriodstotnega vzpona. Ker bodo v zaključni del prišli iz ovinka in z manjšo hitrostjo, tudi šprint ne bo enostaven, če bo do njega prišlo,« je zaključil Hauptman, ki upa, da si bo traso še pred svetovnim prvenstvom lahko ogledal tudi skupaj s kolesarji.

    Comments are closed.