Zadnji klanec v Innsbrucku za Rogliča pravi izziv


  • Zadnji klanec v Innsbrucku za Rogliča pravi izziv

    Zadnji klanec v Innsbrucku za Rogliča pravi izziv

    Innsbruck, 2. maja – Primož Roglič si je po veliki zmagi na dirki po Romandiji privoščil nekaj dni oddiha, ki pa ga vseeno ni preživel brez kolesa. V spremstvu selektorja slovenske reprezentance Andreja Hauptmana je praznike preživel v Innsbrucku, kjer si je ogledal tako traso kronometra kot traso cestne dirke na letošnjem svetovnem prvenstvu.

    Lani v Bergnu je z izjemno vožnjo osvojil naslov podprvaka v vožnji na čas, tokrat ga zelo mika tudi težka trasa cestne dirke. »Zaključni krogi niso nič posebnega, vzpon ni zahteven, tako da ne pričakujem, da se bo dirka odločala že tam, razen morda v zadnjem krogu. Potrebno bo biti pazljiv, da ne naredimo kakšne napake, nato pa bo gotovo odločilen zadnji vzpon. Tam bo že na začetku pomemben boj za položaje, potem pa je petkilometrski odsek pred vrhom res zelo zahteven, tam se bo verjetno dirka odločila,« po ogledu proge pravi Roglič.

    Kdor bo prvi na vrhu, bo prvak

    Po mnenju slovenskega asa bo do odločitve prišlo v samem zaključku:  »Na vrhu vzpona je še okrog 500 metrov ravnega dela pred spustom, spust pa tudi ni težek, cesta je lepa, zato mislim, da se tam veliko ne bo več spremenilo. Kdor bo prišel prvi na vrh klanca, bo najbrž tudi postal svetovni prvak.«

    rogla hemp

    Prvi del kronometra bi bil lahko težji …

    Roglič in Hauptman sta si ogledala tudi traso kronometra, kjer bo Slovenec zagotovo med glavnimi favoriti tudi za naslov prvaka. Avstrijski prireditelji so bili prisiljeni v nekaj sprememb, ki Rogliču ne odgovarjajo, pojasnjuje Hauptman: »Traso kronometra so morali spremeniti, na začetku bi moral biti kratek strm klanec in nato tehnično težek spust, a so se odločili, da je cesta preslaba in preveč nevarna, zato bodo ta klanec izpustili. Težek bo tako šele drugi del trase, Primožu bi bolj odgovarjalo, če bi prvi klanec ostal, drugi del pa mu je pisan na kožo.«

    Bolj kot proga bo pomembna forma

    Z oceno selektorja se strinja tudi Roglič: »Prvih 30 kilometrov ni nič kaj težkih, podobno kot na cestni dirki, ceste so lepe in niso tehnično zahtevne, drugi del pa mi je nato zelo všeč. Je razgiban in težek, tam se bo verjetno naredila razlika. Težko je reči, katera proga mi bolj odgovarja, lanska v Bergnu ali ta v Innsbrucku, sigurno bo veliko odvisno od forme in gotovo bom naredil vse, da bom prišel v Innsbruck vrhunsko pripravljen, da naredim rezultat.«

    Comments are closed.