Z veseljem sporočamo, da bo DMT uradni partner slovenske reprezentance tudi v naslednjih treh sezonah. S tem se nadgrajuje uspešno partnerstvo, ki se je začelo pred lanskim svetovnim prvenstvom.
Na lanskem svetovnem prvenstvu v cestnem kolesarstvu so slovenski reprezentanti prvič nastopali z dresi z logotipom DMT. Še kako uspešno. Novega svetovnega prvaka Tadeja Pogačarja, ambasadorja DMT, so v sto kilometrov dolg napad ponesle prav njihove šprinterice.
Italijanska obutvena tradicija in slovensko kolesarstvo
Zgodba najbolj zmagovalne kolesarske obutve lanske sezone se začne leta 1978 pod imenom Diamant di Federico Zecchetto. Kar je bila nekoč manufakturna proizvodnja kolesarske obutve v majhnih serijah, se je z razvojem materialov in tehnologij razvilo v masovno proizvodnjo.
DMT je razvoju novih kolesarskih disciplin in dojemanja kolesarstva uspešno sledil z diverzifikacijo svojih proizvodov. Tako danes ponujajo obutev za vse okuse in discipline. Še vedno pa ostaja sedež s tovarno in razvojnim laboratorijem prav tam, kjer se je vse začelo: v italijanski Benečiji.
»Vesel in ponosen sem na podaljšanje partnerstva z DMT, priznano in visokokakovostno italijansko znamko obutve,« je povedal predsednik Kolesarske zveze Slovenije Pavel Marđonović. »Poleg tega so čevlji DMT lepega videza, kar glede na slovito italijansko oblikovalsko tradicijo ni presenečenje.«
»V veliko čast nam je, da s slovensko reprezentanco nadgrajujemo partnerstvo, ki smo ga začeli že lansko leto,« je povedal Philippe Zecchetto, generalni direktor podjetja Diamant Srl. »Slovenija je brez dvoma ena najboljših držav evropskega kolesarstva, zato je bila odločitev za nadaljevanje podpore enostavna. Že zmaga Tadeja Pogačarja na lanskem svetovnem prvenstvu je bila nekaj posebnega, a to je šele začetek. Ne dvomim, da je pred nami še veliko zmag.«